2012. szeptember 5., szerda

54.: Rémálom után kakaózgatás?

~Thalia szemszöge:
Reggel amikor felkeltem, Harry már nem volt mellettem, gondoltam én is felkelek. Felöltöztem, és lementem a konyhába. Ott volt mindenki, anyán és Amanda-n kívül.
-Sziasztok!-köszöntem. Nem köszöntek vissza, eléggé meglepődtem. Harry csak rám nézett, de már folytatta is a reggelizést.-Ööööö okéé... Anyáék már hazamentek?-ismét nem jött válasz.-Nektek most mi bajotok van? Miért néztek levegőnek?
-Te még levegőnek is rossz vagy...-jegyezte meg Niall. A 'ledöbbentem' enyhe kifejezés.
-Mi van?
-Jól hallottad-mondta gúnyosan. Én csak ott álltam kikerekedett szemekkel, ledöbbenve.
-Mit állsz ott? Idegesít, hogy így állsz-mondta Liam.
-Thalia.
-Tessék Harry.
-Szakítok veled, ez van.
-TESSÉK?! De miért???
-Nem is tudom, hogy mit szerettem benned, egyáltalán nem vagy szép, és nem is vagy az esetem.-mondta félvállról-Ja igen, a ruhádat, amit tegnap kaptál, odaadtam valakinek, és visszavettem az árát.-na erre aztán nem tudtam mit mondani, még a síráshoz is túlságosan le voltam sokkolva. Megszólalt a csengő.
-Na ez a barátnőm lesz-állt fel az asztaltól Harry.
-Barátnőd?!-erre Harry nem válaszolt, csak kinyitotta az ajtót, és belépett az a személy, aki az előbb csengetett.
-Jessica?!!
-Pff-csak ennyi jött válaszképpen. Megdörzsöltem a szemem, nem hittem el, hogy azt látom-e, ami ott volt.
-Jessica te mit keresel az én ruhámban?!
-Én adtam oda neki, rajta sokkal jobban áll-erre elkezdtek csókolózni...
-Thalia, mi lenne, ha te elmennél innen?-húzott ki Zayn a karomnál fogva egészen a bejárati kapuig, ott elengedett.
-Zayn, mi lett itt?-kérdeztem ekkor már sírva.
-Harry végre rájött arra, hogy nem veled kéne járnia. Mindig is utáltunk.
-De Zayn-fogtam meg a karját, de ő ellökött, elestem az úton, épp amikor arra száguldott egy teherautó.
-Neeeee!-ordítottam. Egy nagy durranás, és elsötétült minden....

~Harry szemszöge:
-Harry!!-ordította Thalia. Eléggé megijedtem, felültem, és megnéztem, hogy mi van. Thalia forgolódott, és elsírta magát álmában. Felébresztettem.
-Nino kelj fel, minden rendben van, csak rosszat álmodtál!-kinyitotta a szemét, és szorosan megölelt.
-Úristen Hazza, nagyon rossz álmom volt...-mondta könnyes szemmel.
-Semmi baj, itt vagyok veled. Mit álmodtál?
-Azt álmodtam, hogy levegőnek néztetek, utáltatok, te szakítottál velem, elmondtad, hogy sose tetszettem neked, odaadtad a ruhámat Jessica-nak, és engem kidobtatok itthonról, majd elütött egy teheraitó-mondta egy levegővel.

~Thalia szemszöge:
-Ez csak álom volt, sosem szakítanék veled, és tudod, hogy szeretlek-mondta Harry mosolyogva.
-Tudom, de olyan igaznak tűnt...
-Kellett neked még csirkét enni éjszakára.-nevetett.
-Héj, nem csak én ettem! Király, teljesen kiment az álom a szememből....-mondtam.
-Igyunk kakaót!-adta az ötletet Harry.
-De most azért nem kell lemenni, látszik rajtad, hogy te még tudnál aludni.
-De megszomjaztam.
-Oké, akkor menjünk..kimentünk a szobából, persze tök sötétben. Nem láttunk semmit, kerestük a lépcsőt, meg is találtuk.
-Hogy az a....-mondtam mérgesen.
-Mi az?-kérdezte Harry, aki már indult lefele a lépcsőn.
-Telibe vertem a korlátot a hasammal...-mondtam halkan, nem akartam, hogy a többiek felkeljenek. Hazza elkezdett nevetni.
-Nem vicces, úgy fáj, mint állat.
-Nem kéne villanyt kapcsolni?
-Jó így, le tudok menni így is.
-Hát erre nem vennék mérget-Harry még mindig nevetet. Nagy nehezen, de lementünk a konyhába, úgyahogy megszokta a szemünk a sötétet, ezért már nem annyira bambáskodtunk.
-Szóval kakaót iszunk?-kérdezte Hazza.
-Aha-odament a hűtőhöz, kinyitotta hogy ki vegye a tejet, csakhogy ha kinyitjuk a hűtrőt, ugyebár az világít, és ez pont "jó volt" a szemünknek.
-A szemem!!-rakta a kezét a szeme elé. Mivel nem látott semmit a keze miatt, úgy próbálta kivenni a tejet a hűtőből, ennek eredményeképpen borult minden, én csak röhögtem rajta.
-Harry talán ha látnál is valamit, akkor nem borítanál ki mindent.
-De fáj a szemem-erre belenyúlt valamibe-Mi ez a trutymó?!
-Nutellának hívják.
-Hát így a kezemen másra hasonlít, nem nutellára.
-Fúúj, most hogy így mondod, tényleg olyan, mint a pottyantás-fintorogtam.-Mondtam Harry, hogy ne turkálj benne!-nevettem.
-Jaj, hagy simítsam meg az arcodat-erre az összes nutellát a pofámra kente.
-Ááá ne már! Na oké, ezt még visszakapod!-kivettem a vajat, kiszedtem egy elég nagy darabot belőle, és végig kentem Hazza arcán-Na de jó vagyok!-vigyorogtam büszkén.
-Jó vagy? Biztos?-erre Hazza megint egy nagy adag nutellával lepett meg... Elkezdtünk kajacsatázni, mint a kisgyerekek. Minden kenhető és önthető ételt felhasználtunk egymás dobálására, vagy leöntésére. A tejen kívül szinte minden más kikerült a hűtőből.
-Itt meg mégis mi az isten nyila történt???-jött be Amanda a konyhába. Ismét elég hülyén nézhettünk ki,én épp Harry hajába kentem a joghurtot, ő pedig pont leönteni készült a narancslével.
-Ööm szia hugi-mondtam ledermedve.
-Mintha egy csapat örült tört volna be ide!
-Hát nem pont egy csapat, csak kettő örült.-mondta Harry, próbálta kiszedni a teljes étlapot a hajából.
-Igaz tudjátok, hogy ezt fel kell takarítani?
-Te nem szeretnél segíteni?-kérdeztem.
-Jól kérdezted, nem szeretnék.
-De léci segíts már, ezzel nem leszünk készen, mire anya, meg a többiek felkelnek.
-Na jó segítek, én elkezdem, ti pedig menjetek átöltözni, meg elzuhanyozni.
-Köszi Amanda, pár perc, és itt leszünk.-felmentünk a szobába, vettünk ki tiszta ruhákat, vagyis alváshoz alkalmas ruhadarabokat, Harry az emeleten ment el zuhanyozni, én a földszinten. Visszamentem tusolás után a szobába egy törülközőben, mert ott hagytam a tiszta pizsimet. Harry is pont akkor jött be, szintén törülközőben.
-Te hol lettél ilyen tiszta?-kérdezte Hazza.
-Harry.... Elég régóta laksz itt, és nem tűnt fel, hogy a földszinten is van egy zuhanyzó?-kérdeztem miközben töröltem a hajamat.
-Ha azt mondom, hogy eddig nem tudtam róla, mi lesz a reakciód?
-Mint már ma mondtam egyszer Hazza, téged sem az eszedért szeretlek. Na de menjünk, mert Amanda végül egyedül fogja megcsinálni az egészet. Fuuu, ez a pizsi is mutyis.... Harryyyyy-mondtam kislány módjára,arra célozva, hogy szeretném elkérni az egyik pólóját.
-Melyik pólómat szeretnéd?-odamentem a szekrényéhez, megnéztem a "kínálatot", és kivettem egy pólót.
-Ezt szeretném-fogtam meg egy szürke pólót.
-De ez még rám is nagy.
-Annál jobb, legalább nem kell nacit vennem, elég egy bugyi, a póló úgyis hosszabb lesz.
-Oké, te tudod. Na mehetünk, készen vagyok.
-Há várjá má'!-mondtam parasztosan.
-Megvárlak, nehogy becsinálj a sötétben egyedül.
-Haha, nem csinálnék be-mondtam durcásan.
-Oké, akkor megyek,
-Héj, jössz vissza!! Várj már csak a pólót kell felvenni. Neked már megszáradt a hajad? Jó már neked... Az enyém még tocsog a vízben.
-Ismered a hajszárítót, nem?
-Ó de persze, most kezdjem szárítani a hajamat, hagy keljen fel mindenki.
-Az igaz. Na készen vagy már?
-Igen, mehetünk-lementünk a konyhába, Amanda már majdnem végzett a takarítással.
-Óóó nagyon sajnálom Ami, nem akartam rád hagyni az egészet, ne haragudj.
-Semmi baj,már mindjárt kész.
-Menj fel aludni, mi majd folytatjuk
-Segítsetek befejezni, és ha kész, cserébe mond el, hogy mit mondott Zayn.
-Oké, akkor álljunk neki.-kitakarítottuk az egész konyhát, kb. hajnali 4-re végeztünk.
-Fürtöském, nyugodtan menj fel aludni, és is nem sokára megyek.
-Oké, akkor majd gyere.-ő felment, én pedig elmondtam mindent Amanda-nak.

5 megjegyzés:

  1. Ó hát ez nagyon szuper rész volt.Kicsit el is röhögtem magam azon hogy őrült kisgyerekek módjára kenték egymásra a kaját.Köszi hogy írod ezt a blogot.Enélkül nem tudom mi lenne velem.Meghalnék az unalomban... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Behaldokoltam pár részen XDDD Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  3. szuper lett :D nem tudok több szinonimát a nagyon jó ra :D siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁh nagyon jóóó :DDD siess a következővel! :)))

    VálaszTörlés