2012. szeptember 13., csütörtök

58.: Fürdőbe zárva

Sziasztok! Csak szólni szeretnék, hogy ezt a részt részben nem egyedül, hanem egy barátnőmmel írtam, így a rész olvasása közben ne csak engem nézzetek piheagyúnak!  xD De remélem azért még tetszeni fog ;)
És még egy jó hír, mielőtt nekikezdenétek olvasni a sztorit, átléptük a 9200 oldalmegjelenítést is! Köszi mindenkinek  :)

~Thalia szemszöge:
Odamentem az ajtóhoz, és kinyitottam.
-Szia Thalia!-Meggie teljesen jókedvű volt.
-Óóó sziasztok, látom jól sikerült a nap-vigyorogtam.-Gyertek be.
Bementek a nappaliba, Markus egyből elmondta, hogy mit csináltunk aznap.
-Szóval jól érezted magad Thalia-ékkal?-kérdezte tőle Meggie.
-Igen, hojnap is szejetnék jönni!
-Holnaptól folytatódik az ovi a nagy fiúknak-mondta Hazza.
-De én nem szejetnék menni!
-Muszáj menni, nekünk is folytatódik a gimi-mondta Meggie.
-Gyerekek csak én vagyok éhes?-kérdezte Niall bizakodó vigyorral.
-Én is az vagyok!-nyújtotta fel egyből a kezét Liam.
-Na akkor it zabálunk?-kérdezte Niall.
-Pizzát!-pattant fel Harry, hogy felhívja a pizzériát.
-Majd én rendelek pizzát-mondtam.
-Nem, majd én-mondta Harry.
-De én akarok!
-Én rendelek!-erre megindultunk mindketten a szobába, a végén már futottunk. Hazza ért be először a szobába, így ő szerezte meg a telefont.
-Ezaz, de jó vagyok!-büszkélkedett.
-Ééén hagy hívjam!-próbáltam kivenni a telefont a kezéből, de nem jött össze.
-Harry, rád ugrok!-'fenyegettem'. Ezen ő csak jót nevetett, ezek szerint nem hitte el, hogy megteszem... Megszívta, mert ráugrottam a hátára, viszont én is megszívtam, mert a földön végeztük.
-Thalia, mondtam már, hogy...-itt félbeszakítottam.
-Hogy szeretsz?-vigyorogtam.
-Nem, hanem hogy ilyenkor nagyon nehéz vagy?
-Ahha.... szóval nem szeretsz?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Azt nem mondtam-vigyorgásra görbült a szája. Amúgy még mindig a földön feküdt, én meg rajta ültem.
-Ne vigyorogj!
-Mert akkor mi lesz?-erre egy idióta vigyor ült az arcára. Elnevettem magam.-Amúgy miért is akartál minden áron pont te pizzát rendelni?-kérdezte.
-hát ez jó kérdés... Nem tudom.
-Értem. Nem tervezed mostanában, hogy felállsz?
-Nem, nem tervezem.
-Hát oké...
-Miért, nem kényelmes?-kérdezte vigyorogva.
-Neked biztos... Nekem már kevésbe.
-Mit kapok, ha leszállok rólad?
-Pff semmit.
-Semmit? Akkor maradok.
-Mit szeretnél?
-Egy puszit.
-Adok ezret is, csak légyszíves tehénkedj le rólam-mondta szinte már könyörögve. Azért megint csak vigyorgásra hajlította a száját.
-Egy puszi, és már rajtad sem vagyok-adott egy puszit az arcomra, én pedig felálltam. Hazza felült, és felém nyújtotta a kezét. Én ahelyet, hogy felhúztam volna, csak kezet fogtam vele.
-Jó napot, Thalia Jonhson vagyok-erre ő már a fejét fogta, én meg röhögtem.-Egyébként nem tudsz felállni magadtól?
-Dehogynem, csak azt hittem, hogy szívesen segítesz-mondta durcásan.
-hát na, majd legközelebb-nevettem. Felvettem a földről Harry telefonját, és rendeltem pizzát.

*Fél órával később*

~Louis szemszöge:
Mindenki jóllakottan dőlt hátra a széken, amikor végzett a pizzával.
-Felmegyek a fürdőbe, egy perc-álltam fel az asztaltól. Felmentem a wc-re, majd a fürdőbe kezet mosni. Mikor végeztem, elindultam az ajtó felé, viszont vizes volt a padló, ezért elcsúsztam, és telibe vertem az ajtót. Az orrom elkezdett vérezni, gyorsan kerestem valamit, amivel elállíthatnám.
-Ezek nem ismerik a törülközőt?-egy szerencsétlen törülközőt nem találtam, csak ruhákat. Azzal mégsem állíthatom el az orrvérzést... Thalia, és Mark(?) jött be.
-Úristen, mi történt itt??-kérdezte Thalia megijedve.
-Elcsúsztam, és telibe vertem az orrommal az ajtót.-Mark hátrafordult, és kiment a fürdőből, viszont be is zárta kulccsal is...
-Jaj ne már, Mark bezárt minket-próbálta Thalia kinyitni az ajtót, de nem jött össze.
-Thalia, ti ismeritek a törülközőt, igaz?
-Igen, ismerjük. Mert?
-Itt egy sincs...
-Nincs? Király... Még mindig vérzik az orrod?
-Nem, már csak a ketchup folyik végig a pofámon.-próbáltam vigyorogni, de nem jött össze.
-Ja igen, ez elég hülye kérdés volt... Na mindegy, keressünk valami izét.-felforgattuk az egész fürdőszobát, de nem találtunk semmit.
-Mindegy, akkor itt az egyik pólóm-nyújtotta oda nekem. Én ezalatt enyhén szólva már elvéreztem, na de mindegy. A tükör felé fordítottam a fejem, és eszembe jutott valami.

~Thalia szemszöge:
-Öm Thalia, mi van ebben a kis izében?-mutatott Louis a piperetáskámra.
-Smink, meg öm... amik azokon a napokon kell-erre ő felvont szemöldökkel rám vigyorgott. Először nem tudtam, hogy mit akar, de aztán leesett-Ugye nem azt akarod, amire gondolok?!-kérdeztem egy pöppet (csöppet) megijedve.
-Hát nincs más megoldás-erre belenyúlt a kis táskába, és kivett belőle 2 tampont.
-Louis, ezt ugye nem gondolod komolyan?! Inkább itt a pólóm.
-Nyugi Thalia, megoldom.
-Hát te buggyantabb vagy, mint gondoltam-ez normális?!-kérdeztem magamban.
-Most hagyjam, hogy az összes vér kifolyjon az orromon?-ennél a résznél már a fejemet fogtam. Leültem a földre, majd Louis is csatlakozott.
-Te aztán feltalálod magad... Biztos, hogy nem kell a pólóm?-reménykedtem, hogy az a piheagyú inkább a pólómat fogja használni, de aztán rájöttem, hogy mégis csak Louis-ról van szó.
-Szerinted mikor tűnik fel nekik, hogy nem vagyunk ott?-ekkor már kitört belőlem a röhögés, azt hittem, becsinálok.
-1000 bocs Louis, de ilyet nem minden nap lát az ember.
-Hát na, nekem mindig jó ötleteim vannak.
Mikor már nem vérzett Louis orra, kivette az a két izét az orrából, és kidobta a kis kukába.
-Áá fúj, most látom, hogy beleültem a vértócsába-pattantam fel a földről. A tükörhöz rohantam, és megnéztem, hogy mennyire látszik.
-Ú ez egy kicsit félre érthető-húzta el a száját Lou.
-Ajj ne már, olyan, mintha én csináltam volna-már megint a fejemet fogtam.
-Úgyis elmondjuk, hogy mi történt, nyugi-ekkor kinyílt az ajtó. Meggie kinyitotta, kicsit beljebb lépett, és megtorpant.
-Itt mégis mi a szent répa történt??
-Elmondok mindent, ne értsd félre-mentegetőzött Louis. Énnel cikisebb már csak az volt, amikor Niall benyitott, amikor Harry-vel 'azt' csináltuk. Miután feltakarítottunk, Louis és Meggie lementek a nappaliba, én átvettem a cuccomat, és nekiültem megcsinálni a maradék házit.
Kis idő múlva Meggie, Louis és Markus jött be.
-Bocsi, csak azért jöttünk, hogy elköszönjünk, és Markus szeretne mondani valamit.-mondta Meggie.
-Bocsánat, hogy bezájtajak titeket-mondta Mark lehajtott fejjel.
-Semmi baj-mosolyogtam.-Nem maradtok még?
-Már megyünk, készülünk a holnapi napra-mondta Meggie. Elköszöntek, és elmentek. Eléggé elálmosodtam, a házi felett aludtam el.
-Thalia, kelj fel, az ágyon aludj, ne a házin-keltett fel Hazza.
-Jaj bocsi Fürtöske, csak bealudtam. Mennyi az idő?
-23:20.
-Úú, akkor lezuhanyzok, és fekszek lefele.
-Oké, én már készen vagyok.
Elindultam a fürdőbe, lezuhanyoztam, fogat mostam, és visszamentem a szobába.
-Ha most lefekszek, 2 perc múlva alszok is...-mondtam álmosan.
-Nyugi, nekem is mindjárt leragad a szemem-lefeküdtünk mindketten a helyünkre, egymás felé fordultunk, Harry rám nézett, és elmosolyodott.
-Min mosolyogsz Fürtöske?
-Aranyos vagy, amikor ilyen álmos vagy-mosolygott.
-Te Hazza mindig az vagy-elkezdtem birizgálni egyik tincsét, ő bezárta a szemét, és pedig közelebb 'mentem' hozzá.
-Szeretlek-súgta a fülembe.

4 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁhhh annyira jóóóó :DDDDDD Köviit :DDDD

    VálaszTörlés
  2. ííí dejó! nem bírok két napot várni :((( ez annyira sok :( hamar kövit :)

    VálaszTörlés
  3. háhá jól kitaláltuk a tamponos dolgot!! XDDD :D

    VálaszTörlés