2012. szeptember 10., hétfő

57.: 'Kirándulás'

~Thalia szemszöge:
-Jó ötlet. Hova szeretnénk menni?-kérdezte Harry.
-Menjünk az állatkejtbe!-adta az ötletet Mark.
-Ez király ötlet, menjünk oda.-bezártam a tankönyvem, összepakoltuk a dolgokat, felvettük a cipőnket,é s szóltunk a többieknek.
-Elmegyünk az állatkertbe Mark-al. Ti is jösztök?-kérdeztem Liam-éket.
-Nem, köszi, én kihagyom.-mondta Liam.
-Én se megyek-mondta egyszerre Niall és Zayn.
-Hát oké... Majd jövünk, sziasztok-szerencsére ahogy telt az idő, egyre jobb lett az időjárás, így nem volt baj, hogy gyalog mentünk. Az állatkerthez érve hosszú sor fogadott.
-Ííí csak kicsit vannak sokan-mondtam meglepődve.
-Nagyon sokan vannak!-mondta Mark.
-Nyugi Markus, hamar sorra fogunk kerülni.-simogattam meg a feje tetejét. Negyed órát kellett várnunk, hogy mi kerüljünk sorra a  pénztárnál, hogy meg tudjuk venni a belépőt. Ezalatt Harry 8 aláírást adott, és  5 képet csinált.
-Na, most hogy bejutottunk, hova menjünk először?-kérdezte Hazza.
-Szerintem menjünk el arra, és menjünk sorba végig-el is indultunk. Végig mentünk sorban az egész állatkerten, majd leültünk egy padra. Velünk szemben a pingvinek voltak, Mark kedvenc állatai. Ő ott volt a kani akváriumnál, addig mi ketten beszélgettünk.
-Kéjek szépen inni!-futott oda hozzánk Mark. Nagyon cuki volt. Odaadtam neki az innivalóját, ivott, majd visszament a pingvinekhez.
-Bocsánat, leülhetek?-jött oda hozzánk egy kedves, öreg néni.
-Persze, nyugodtan.-arrébb mentünk , hogy a néni letudjon ülni. Harry átkarolt, és magához szorított.
-Hazza, miért szorítasz ennyire?
-Mert ha nem kapaszkodok, leesek-mondta halkan. Elnevettem magam, majd egy kisit arrébb mentem, hogy Hazza ne seggeljen le a földre. Markus amikor megunta a pingvineket, odajött megint hozzánk, és mivel nem volt hely már a padon, ezért beleült az ölembe. Elkezdte enni a szendvicsét, amit otthon csináltunk neki, ezalatt beszélgettem Harry-vel, a néni pedig nézelődött.
-Megyünk még vajahova?-kérdezte Mark.
-Még maradjunk itt egy kicsit, aztán majd meglátjuk.-mondtam neki. A "szomszéd" néni ránk nézett, és elmosolyodott.
-Elnézést, hogy megkérdezem, de ti egy család vagytok?-kérdezte mosolyogva. Ezen egy kicsit meglepődtem.
-Nem, ő a legjobb barátnőm tesója, mi most csak vigyázunk rá.
-Értem. De ti ketten ugye jártok?
-Igen,ő a barátom.-mosolyogtam.
-Bocsi, hogy ennyit kérdezősködök, csak jó így együtt látni titeket.
-Köszönjük szépen.
-Hát én már megyek is. Sziasztok.
-Viszlát-a néni szavai jól estek. Mármint az a rész, amikor azt monda, hogy jó együtt látni engem és Harry-t.-Kedves volt ez a néni.
-Szerinted Directioner?-vigyorgott Hazza
-De buggyant vagy Fürtöske-nevettem.
-Na de menjünk májö!-állt fel Mark.
-Oké, és hova menjünk?-kérdezte tőle Hazza.
-A nagy kejékbe!
-Milyen nagy kerékbe?
-Az ójiás kejékbe!
-Jaaa a London Eye-ba?
-Igen!
-Menjünk oda?-fordult felém Harry.
-Mehetünk-elindultunk a kijárat felé, de előtte megálltunk állatos lufit venni Mark-nak, mert nagyon szeretett volna egyet. A London Eye felé vettük az irányt. Ott is kellett várni egy kicsit, hogy sorra kerüljünk. Mikor megvettük a jegyeket, vártuk, hogy 'jöjjön' az egyik fülke, és beszálltunk. Rajtunk kívül még egy család volt. Én és Harry a város felé néző részére álltunk, ő átkarolt a derekamnál, és néztük a tájat.
-Olyan szép így a város. Szeretem Londont-mondtam halkan.
-Hát igen, király város. De tudod, hogy mit szeretek benne a legjobban?-Harry mélyen a szemembe nézett azzal a két gyönyörű zöldeskék szemével. Teljesen elvarázsolt.
-Na mit szeretsz benne a legjobban?
-Nem is mit, hanem inkább kit. Téged-egyszerűen imádtam, amikor Harry ilyeneket mondott nekem.
-Jaj Hazza, annyira aranyos vagy-a szája egyre közelebb került az enyémhez, már majdnem összeért, amikor Markus 'félbeszakított' minket.
-Nézzétek, ott egy hejikoptej!-áthúzott a fülke másik végébe, és a helikopter felé mutatott.
-Nézzétek, ott az Eiffel-torony!
-Drága Harry.... az egy villanypózna izé-nevettem.
-Nem is..... ja tényleg az!-itt már röhögtem.
-Nem baj Harry, már megszoktuk.
-Hát na-itt már Harry is nevetett, de szerintem kínjában.
Mire körbement az óriás kerék, kb. 30 perc telt el. A London Eye után sétálgattunk, míg meg nem kordult Mark gyomra.
-Éhes jettem-mondta.
-Most, hogy mondod, én is az lettem-erre mindketten felém fordultak.
-Megéhezett a nép? Mit szólnátok a Mc Donald's-hoz?-kérdeztem vigyorogva. Ennek az ötletnek Harry és Mark egyformán örült. A következő úti célt tehát a legközelebbi Mc Donald's volt.
Hogy lehet? Ott is sorba kellett állni.... Vettünk magunknak kaját, és leültünk egy asztalhoz.
-Tényleg, valamit nem kaptam meg a London Eye-n!-mondta Hazza.
-Ó, igen? És mit?-mosolyogtam felvont szemöldökkel.
-Hát ezt-és megcsókolt. A csók nem tartott sokáig, mert Markus elkezdett fújolni. Cuki volt, elnevettem magamat rajta.
-Úgy látom megettünk mindent. Mehetünk?-kérdeztem.
-De én még nem akajok hazamenni! A játszótéjje szeretnék menni!
-Akkor menjünk oda.

*A parkban, a játszótéren*

~Thalia szemszöge:
Mark elvolt a játszótéren, mi meg a padon.
-Tök jó volt ez a nap.-mondtam.
-Ja, tiszta jó volt-egy pöpp csend-Én még mindig éhes vagyok.
-Ott egy vattacukros, egyél azt-nevettem
-Jó ötlet. Mark, te kérsz vattacukrot?-szólt oda Harry.
-Igen!!-le is mászott a mászókáról, és elment Harry-vel vattacukrot venni. Elgondolkoztam közben pár dolgon. Köztük azon is, hogy Hazza milyen jól el van Mark-al, viszont, amikor azt hittük, hogy terhes vagyok, hogy kiakadt.... Na mindegy. A valóságba Mark hozott vissza, mert arra lettem figyelmes, hogy egy nagy vattacukorral állt előttem, épp megkínált. Leültek mellém a padra, és ettük a vattacukrot.
Elkezdett szakadni az eső, így hazaindultunk. Jobbnak láttuk a dolgot Harry-vel, ha inkább taxit hívunk, és úgy megyünk haza.

*Otthon*

~Thalia szemszöge:
Amint hazaértünk, Mark belekezdett az élménybeszámolóba Liam-nek, Niall-nek, és Zayn-nek.
Épp egy szendvicset akartam csinálni, amikor megszólalt a csengő.

4 megjegyzés: