2012. szeptember 18., kedd

60.: 'Lilla'

~Thalia szemszöge:

-Szia királylány!-köszönt vigyorogva.
-Szia Fürtöském-odamentem hozzá, és adtam neki egy puszit.-Mostantól királylány leszek?
-Csak ha nem baj-húzgálta a szemöldökét.
-Persze, hogy nem baj.
-Add a táskád, viszem én.
-Köszi, de ne csináld össze magad, mert nehéz.
-Pff erős vagy én-odaadtam a táskámat-Jeszus, mi van ebben?
-Na ugye-nevettem.
-És hova szeretnénk menni?
-A parkba?
-Oké, akkor menjünk oda-kézen fogva elindultunk a park felé. Az utca sarkánál Jessica-ék előtt mentünk el. Akaratlanul is elvigyorogtam magam. Mikor kicsit már odébb mentünk, a vigyorgásból nevetésre váltottam.
-Hát ez a csaj...-mondtam.
-Még mindig olyan, mint volt?
-Persze. Valaki sosem változik, köztük ő sem. De bármilyen menő lesz a suliban, akkor sem lesz olyan mázlista, mint én.
-És kegyed miért mázlista?-kérdezte Hazza vigyorogva.
-Mert megismertelek titeket, és összejöttem veled-mosolyogtam. Harry válasz helyett megcsókolt.
-Szeretlek királylány-mosolygott.
-Én is Sir. Harry-elsétáltunk a parkba, ott pedig leültünk egy padra.
-És amúgy mi jót csináltatok ma otthon?-kérdeztem.
-Niall amikor felébredt, egyből nekikezdett a kajának, amit reggel főztél, szóval nekünk nem sok jutott
, ezért Liam kitalálta, hogy csinál sült csirkét. Neki is kezdett.
-És hogy sikerült?
-Alig volt olyan rész, ami nem égett meg, szóval borzalmas lett, így dobhattuk ki a kukába.
-Szóval Liam-ből sem lesz szakács-vigyorogtam.
-Hát nem. Amúgy várjál, nem vagyok képben. Liam és Stella járnak?
-Jó kérdés. Pontosan én sem tudom, csak annyit látok, amit ti is, hogy eljárnak ketten ide-oda. Ajj, tényleg, most jut eszembe...
-Micsoda?
-Jövő hónapban gála lesz a gimiben, és a tanár betett a tánccsoportba...
-Ahha... és ebben mi a rossz?
-Hogy délutánonként bent kell maradnom próbán 6-ig.
-Király...
-Bocsi Hazza, de muszáj.
-Miért kérsz bocsánatot? Ha muszáj menni, akkor muszáj. Én ezért nem haragszom.
-Akkor oké-mosolyogtam.
-Viszont van egy jó hírem. Jövő héten már készen lesz a kocsim.
-Na végre-vigyorogtam. Ekkor megpillantottam Lauren-t a tónál. Valami fiúval volt.
-Jéé, ott van Lauren-mondtam Harry-nek.
-Az jó. És ki az a Lauren?
-Ja igen, te még nem ismered.-elmondtam Harry-nek, hogy honnan ismerem, mióta vagyunk barátok, stb.
-Szia Thalia!-jöttek oda hozzánk.
-Szia Lauren! Hát te? Apukád még mindig kórházban van?
-Nem, már kijött, de itt maradtunk még egy hétig-mondta.
-Ez király!
-Ja igen, bemutatom a barátomat, Zack-et-bemutatkoztunk egymásnak.
-Nem is mondtad, hogy jártok-ekkor megcsörrent a telefonja.
-Na... Bocsi, de mennünk kell, indulunk haza-mondta.
-Oké, semmi baj, sziasztok-elköszöntünk, és elmentek.
-Ajj, ott egy fagyis!-csillant fel Hazza szeme.-Igaz te is kérsz?
-Még szép, hogy kérek!-felálltunk a padról, és elmentünk a fagyizóig. Vettünk két 2 gömbös csoki fagyit, és hazaindultunk. Miközben fagyiztunk, sok mindenről beszélgettünk.
Elérkeztünk egy kereszteződéshez. Zöldre váltott a lámpa, és én leléptem a járdáról.
-Thalia, vigyázz!-lökött arrébb Harry. Ha akkor nem lök arrébb, akkor a száguldó kocsi alatt végzem...
-Minden rendben van Thalia?-kérdezte Harry  megijedve.
-Igen, minden rendben-Hazza segített felállni, és átmentünk a járdára.-Úristen, Fürtöske, ha nem löksz el, a kocsi szélvédőjére felkenve végeztem volna. Köszi Sir. Harry-öleltem meg.
-Ugyan már, még szép, hogy megmentettelek királylány.
-Óó a fagyim a földön végezte...
-Nyugi, az enyém is.-megindultunk haza.
-Nincs itt Zayn kocsija-mondtam, amikor nem láttam a ház előtt.
-Ezek szerint elment valahova-mondta Harry. Bementünk a házba, és beköszöntünk. Nem jött válasz, gondoltuk, hogy nincsenek itthon. Én bementem a konyhába, ott letettem a táskámat, Harry pedig végig járta a házat, hogy  megnézzem, hogy tényleg nincsenek itthon, vagy csak 'bújócskáznak'. Én pont az asztalnál álltam amikor Harry bejött a konyhába.
-Egyedül vagyunk-mondta miközben odajött hozzám. Felé fordultam, ő egyből 'nekem esett'. Elkezdte csókolgatni a nyakam, felültetett az asztalra, ott hátradöntött, felém hajolt, és kezét a derekamra rakta. Lábaimat a csípője köré tekertem, és hagytam, hogy azt csinálja amit szeretne.
Épp a pólómat akarta felhúzni, amikor hallottuk, hogy kinyílik az ajtó.
Übergyorsan abba hagytunk mindent, és próbáltuk leplezni a dolgokat.
-Ki ez már?-kérdezte Harry halkan.
-Nem tudom-Zayn lépett be a konyhába, de amikor meglátott minket, megtorpant. Nem csodáltam, mert egy elég idióta vigyorral fogadtuk.
-Öm... sziasztok-köszönt.
-Szia Zayn. Honnan jössz?-kérdeztem.
-Liam nem mondta?
-Mit?
-Stella ma átjön hozzánk vacsorára. Megkért Liam, hogy vegyek kaját.
-Áhá, értem.
-Viszont... megzavartam valamit?-kérdezte. Harry még mindig olyan kretén módjára vigyorgott, oldalba löktem, hogy vegye az adást.
-Nem, nem zavartál meg semmit!-vágtam rá.
-Akkor oké-vigyorgott.
-Éés mi lesz a kaja? Vagy főzzek én?
-Liam akar főzni, de ahogy a reggeli csirkéből ítélem, a végén feladja.
-Oké, majd meglátjuk. Juj tényleg, megyek házit csinálni-felvettem a táskát a vállamra, és felmentem a szobába. Nekiálltam először a matek házinak, majd a törinek, és végül az irodalomnak. Közben hazajött Liam és Niall is.
-Kop-kop, zavarok?-jött be Harry a szobába.
-Gyere nyugodtan, nem zavarsz.
-Csak bejöttem, Liam nagy készülődésben van, nem akarom zavarni.
-Ahha... szóval nem akarsz neki segíteni-mondtam vigyorogva.
-Hát nem-nevetett Hazza.
-Nem tudod, hogy Stella mikor jön át?
-Nem tudom. Miért?
-Csak kérdeztem.-egy csöpp csönd-Tudod min gondolkozok?
-Nem, de úgyis elmondod.
-Még szép ,hogy elmondom. Szóval, mi lenne, ha mi csinálnánk Liam-nek és Stella-nak a vacsit? Így mi lennékn a hősök, Liam-nek nem kéne fáradoznia a kajával, és minden happy lenne. Na jó vagyok, vagy jó vagyok?-vigyorogtam.-Na meg áthívhatnánk Louis-ékat is.
-Jó ötlet, akkor állj neki asszony!-vigyorgott rám. Én erre csak megdobtam egy párnával.
-Gyere Hazza, elmondjuk a többieknek.
-Én mondom Zayn-nek, meg Niall-nak, te mond Liam-nek.
Elmondtuk az ötletet, és neki álltunk megszervezni az estét.

*Órákkal később*

~Thalia szemszöge:
Minden készen állt a tökéletes vacsorára. Gondoltunk romantikusabb lenne, ha a kertbe lenne, így ott terítettünk meg.

~Stella szemszöge:
Megbeszéltünk Liam-el egy randit, én már akkor elkezdtem készülődni, amikor hazaértem a gimiből. Nagyon izgultam, alig vártam, hogy eljöjjön az este. Az volt megbeszélve, hogy Liam 19:00-ra jön értem. Én már egy fél órával előbb készen lettem, az ágyamon ülve vártam, hogy csengessen.  Már csak 10 perc volt 7-ig, egy jobban izgultam.

~Liam szemszöge:
-A francba, el fogok késni!-vettem fel a cipőmet.
-Nyugi Liam, 5 perc alatt oda lehet érni-mondta Thalia.
-Na megyek, sziasztok-kiléptem a házból, és szinte futva mentem Stella-ért. A házuk előtt megálltam, kifújtam magam, és becsengettem. Stella nyitott ajtót.
-Szia Liam-köszönt mosolyogva.
-Szia Stella, bocsi, hogy késtem egy kicsit. Jól nézel ki. Na indulhatunk?
-Köszi. Mehetünk-bezárta az ajtót, és elindultunk-És hova megyünk?
-Majd meglátod!-kézen fogva mentünk haza.
-Nyugi, a hátsó kertben leszünk-vigyorogtam.

~Stella szemszöge:
Bementünk a hátsókertbe, addig el sem tudtam képzelni, hogy mi lesz, de amikor megláttam egy gynyörűen megterített asztalt, leesett az állam.

4 megjegyzés:

  1. ÁÁÁh :D nagyon nagyon tetszik :) Várom már a következőt :D

    VálaszTörlés
  2. wháá eztökjóó :D folytatást kérünk!♥

    VálaszTörlés
  3. wáhááá nagyon szupi :) kövi készül már?? :P

    VálaszTörlés
  4. De jóóó lett :DD Várom a kövit *.*

    VálaszTörlés