2012. szeptember 21., péntek

61.: Pezsgőzés és a másnap

Sziasztok! Jó hír! 09.18 délután átléptük a 10.000 oldalmegjelenítést, 09.20 délután pedig a 10.300-at! Nagyon örülök neki, és ezer köszi mindenkinek, imádás van! ^^ :D Amúgy mostantól nem fogom kiírni, hogy mikor mennyi oldalmegjelenítést lépünk, mert oldalt láthatjátok ----->
Mivel ezt a részt később hoztam, mint ahogy szoktam, így kicsit hosszúra írtam. Remélem nem baj ;)

~Stella szemszöge:
-Hát ez gyönyörű!-mondtam meglepetten.
-Örülök, hogy tetszik-mosolygott Liam. Odamentünk az asztalhoz, és helyet foglaltunk. Kis idő múlva hozták Thalia-ék sorban a finomabbnál-finomabb ételeket, az egész este tökéletes volt.
-Hát Liam, életemben nem ettem még ilyen finomat, mint most. Köszi szépen-mosolyogtam.
-Igazán nincs mit. Igazából Thalia-é az érdem, ő főzte-valaki a háttérben elindított egy lassú zenét.-Szeretnél táncolni?-nyújtotta a kezét. Felálltunk az asztaltól, és lassúzni kezdtünk.

~Thalia szemszöge:
-Hát én egy istennő vagyok-mondtam büszkén, miután kilestem az ablakon, és megláttam, hogy Liam-ék milyen jól elvannak.
-Pff, és még szerény is-nevetett Meggie.-Ezt nézzétek, mit találtam!-mutatta fel a megtalált pezsgőt-VIgyük ki nekik?
-Dehogyis, igyunk rám!-adtam az ötletet.
-Né má', kis alkoholista-nézett rám Meggie.
-Ajj na jól van mr. Egyébként nem vagyok alkoholista, csak büszke.
-Ki a büszke?-jött oda hozzánk Harry.
-Én vagyok magamra.
-Ahha... miért is?
-Nézz csak oda!-Harry odalépett az ablakhoz, és kihúzta vagyis inkább kirántotta a függönyt-Jesszus Hazza, ne ilyen feltűnően!
-Ja bocsi-visszahúzta a függönyt, és visszamentünk a konyhába.
-Tessék, mindenkinek öntöttem-Meggie adott mindenkinek egy poharat pezsgővel. Koccintottunk ,és beleittunk.-Menjünk ki mi is?
-Ne, hagyjuk őket. Inkább igyunk még egy pohárral!
-Benne vagyok!-csillant fel Harry szeme. Szóval ittunk még egy pohárral... Aztán még egyel....Majd megint....És megint...Utána még egyet....Egészen addig, amíg ki nem fogyott... Oké, talán egy kicsit túlzásba vittük.

~Meggie szemszöge:
Lou, Niall, Zayn és én a nappaliban TV-ztünk, Liam és Stella kint voltak még a kertben, Thalia és Harry pedig a konyhában. Leesett valami a földre, és összetört. Gondoltam megnézem, hogy mi volt az. Kimentem a konyhába.
-Mit törtetek már össze?
-Harry...leejtette a...pezsgősüveget... és hupsz, széttört-mondta Thalia röhögve, de persze nem azért, mert olyan vicces volt...
-Nem lenne mára elég a piából? Thalia holnap még suli van!
-Jaj Meggie, lazulj már egy kicit!-itt megint elkezdett nevetni Harry-vel.-Hallottátok? Azt mondtam, hogy kicit.
-Gyere Meggie, van még neked is-nyújtott oda nekem egy poharat Harry.
-Nem kell, és már nektek sem kéne!
-Pff, miért... talán... túl sokat... ittunk már?-kérdezte Thalia még mindig nevetve..
-Igen, sokat, és ezt most elveszem-elvetem a pezsgős üveget. Nem akartam, hogy még jobban becsípjenek, így is kíváncsi leszek a 'másnapos' Thalia-ra...
-Meggie, add... már vissza, az még..kell nekünk-nyögte ki nagy nehezen Harry.
-Nem, elég lesz már!
-Akkor táncoljuk!-erre elkezdtek mindketten "táncolni".
-Na jó, inkább menjetek fel aludni szerintem.
-Jó ötlet, úgy is... álmos lettem..-már megint elkezdtek nevetni a semmin, egy kicsit azért vicces volt így látni őket. Nagy nehezen felindultak az emeletre, Harry-nek már az első lépcsőfok nehézséget okozott, majdnem elesett.
-Azt a kutya fáját, itt egy lépcső!
-Vigyázz Harry, még a végén elvisz a sárkány-öö... oké...-mondtam magamban.
-Mit csinált már ez a két buggyant?-jött be a konyhába Louis.
-Egy pöppet becsíptek, lementek a szobájukba.

~Stella szemszöge:
Az egyik padon ülve néztük a csillagokat Liam-el. Ez az este tökéletes volt, azt kívántam, hogy bárcsak így is maradna.
-Köszönöm szépen Liam ezt a csodálatos estét, egyszerűen tökéletes volt-mondtam mosolyogva.
-Örülök, hogy tetszett, én is nagyon jól éreztem magam-ekkor Louis és Meggie mentek ki a házból, és oda köszöntek.
-Jó éjt!-köszöntek.
-Sziasztok-mondtuk egyszerre Liam-el. Az órára néztem.
-Elég késő van már. Megyek.
-Maradj már még egy kicsit-mondta bociszemekkel.
Na jó, maradok még egy kicsit.

*Másnap reggel*

~Thalia szemszöge:
Reggel arra keltem, hogy borzalmasan fáj a fejem. Úgy éreztem, hogy azonnal felrobban.
-Jó reggelt-mondta álmosan Harry.
-Jó reggelt Fürtöske. Csak nekem fáj a fejem ennyire?
-Nem, az enyém is mindjárt feldurran, vagy na, kidurran.
-Úristen, már ennyi az idő?!-ránéztem az órára, 9:10 volt, egyből kipattantam az ágyból, gyorsan kivettem egy pólót meg egy nacit, és beviharoztam a fürdőbe. Mikor végeztem, lefutottam a konyhába, elköszöntem a többiektől (mert közben ők is felébredtek), kezemben vettem a táskát, és egy galopplovat megszégyenítő gyorsasággal futottam el a sulihoz. 9:20-ra értem be, épp rajz órára.
-Elnézést a késésért tanárnő-mondtam, miközben leültem a helyemre. Meggie rám nézett és felvont szemöldökkel rám vigyorgott.
-Mesélj el mindent-tátogtam neki. Vette az adást, tudta, hogy a tegnap estére értem. ennyire még sose fájt a fejem, mint most, és még rajzoljak a tanárak egy valamilyen tájat? Király... Szeretek rajzolni, de nem ilyen állapotban.
-Thalia megtennéd, hogy ide figyelsz, és nem az ablakon bámulsz ki?-kérdezte a rajztanár.
-Elnézést...-legszívesebben otthon maradtam volna...
-Nos, holnap lenne földrajz órátok, de az igazgató (ő tanítja a föcit) nem lesz itt, így megkért, hogy osszam ki a témazárókat-na itt éreztem, hogy ez a nap csakis szörnyű lehet.. Elindult a tanár a tz-kel, é kiosztotta mindenkinek. Odajött hozzám. Én ránéztem, próbáltam valamit leolvasni a arcáról, de szerintem a tanár póker partikra jár, mert nagyon poker face pofája volt... Letette a felmérőmet elém, én betojva fogta meg. Az volt az első, hogy megnézzem, hogy hányas lett.
-5?!-ordítottam fel. Erre persze mindenki felém fordult, én meg elvörösödtem. Viszont hirtelen eszembe jutott valami: Meggie mit keres itt, ha tegnap elvileg beteg volt? Az volt az első dolgom kicsengő után, hogy ennek utána járjak. Kicsengettek, egyből odamentem Meggie-hez.
-Szia Meggie. Te hogy-hogy itt vagy? Tegnap elvileg beteg voltál.
-Hát elég rosszul voltam, és mondta az orvos, hogy maradjak otthon aznap. Viszont te hogy vagy?
-Jaj, ne is mond...
-Szóval rosszul.
-Az enyhe kifejezés... Nagyon ostobán viselkedtünk tegnap Harry-vel?
-Mennyire emlékszel?
-Semennyire... Csak annyi az utolsó biztos emlékem, hogy találtál pár üveg pezsgőt, megbontottuk, és elkezdtük inni.
-Na akkor innen mondom tovább. Rajtad és Harry-n kívül mindenki csak 1 pohárral ivott. Ti megittatok 2 üveg pezsgőt, és egy "kicsit" becsíptetek. Én leállítottalak titeket, és felküldtelek a aludni. Ti felmentetek, és bevágtátok a szunyát. Ennyi.
-De ez ugye nem rontotta el Liam-ék estéjét?
-Nem, ők elvoltak kint a kertben.
-Akkor oké.
-De miért most jöttél?
-Nem állítottam be este az ébresztőt, ezért nem keltem fel időben. Sok mindenről maradtam le?
-Nem, csak a szokásos hanta-pantáját mondta a tanár.
-Azt már kívülről tudom...-közben lementünk  tesiöltözőbe, és átöltöztünk tesi cuccba.
-Neked szerintem most nem kéne tesizned-mondta Meggie.
-Nyugi, minden oké. Jaj ne...
-Mi az?
-Ma már táncpróba is lesz... Egyáltalán mit fogunk táncolni?
-Rumba-t.
-Rumba-t....?
-Aha, a tanár ragaszkodott hozzá.
-És ki kivel fog táncolni?
-Az elején be fog jönni a tanár, és el fogja mondani, hogy ki kivel lesz.
-Király... Én biztos, hogy David-al leszek...
-Majd meglátjuk.
Bejött a tanár az öltözőbe, majd kimentünk megint az udvarra tesizni. 3 kör a 300 méteres salakpályán bemelegítésnek pont "jó" volt nekem... Egyszer csináltat a tesi tanár velünk váltó futást, és én pont akkor vagyok másnapos...
-Thalia, Meggie és Cody lesz az egyik csapatban, Jessica, Stella és David a másikban. Amelyik csapat a gyorsabb, az megy a városi versenyre.-adta az infókat a tanár. Az az egy jó hír volt az egészben, hogy Cody a mi csapatunkban volt, így ő betudta hozni az estleges lemaradásunkat, ha én lemaradnék. Első páros Meggie és Jessica volt, majd én és Stella. Mikor beért Meggie elkezdtem futni, mint egy őrült, de Stella sem hagyta magát,az utolsó körnél megelőzött... Végül beértem én is, és Cody futott tovább. Egy kis lemaradásunk volt, de behozta, és végül mi nyertünk, ami azt jelentette, hogy mi megyünk a városi versenyre.
A nap további részében úgyahogy kijózanodtam. az utolsó óra után felhívtam Harry-t.
-Szia királylány. Mi újság?
-Szia Fürtöske. Nincs semmi, csak gondoltam felhívlak, reggel nem tudtunk beszélni. Hogy vagy?
-A reggelihez képest jobban. Te?
-Én is. Képzeld, megyünk majd a városi versenyre váltófutással...
-Hát ahogy hallom nem nagyon vagy feldobva emiatt-nevetett.
-Hát nem nagyon... Na leteszem, majd otthon találkozunk. Puszi.
-Oké, szia.
Kinyomtam, és visszamentem Meggie-ékhez. Elmentünk a tükrös terembe (ott volt a próba), és vártuk, hogy megjöjjön a osztályfőnök, és a tánctanár.
Bejöttek végül ők is, és elmondták a táncpárokat.
-Meggie lesz David-al-egy részről megkönnyebbültem, hogy nem vele leszek, más részről meg egy kicsit sajnáltam Meggie-t. Viszont, akkor kivel leszek én?-kérdeztem magamban.
-Thalia lesz Cody-val.

3 megjegyzés: