2012. szeptember 23., vasárnap

62.: Cody

Sziasztok! Mostantól lehet értékelni a részeket, hogy tetszik-e vagy sem. (ebben egy Directioner segített, köszönöm neki^^)

~Thalia szemszöge:
Mikor meghallottam, hogy kivel leszek, nem tudtam, hogy örüljek neki, vagy ne. Örültem neki, mert nem csak jó futó, hanem jó táncos is, de nem örültem neki, mert ő volt az előző barátom... A szakításunk oka csupán annyi, hogy már nem szerettük egymást annyira, mint az elején, és úgy gondoltuk, hogy ennek a kapcsolatnak így már nincs értelme. Azóta is jóban vagyunk,. de CSAK barátok. Harry nem is tud erről. Vagyis tudja, hogy már volt barátom, csak azt nem, hogy ő. Nem tudtam, hogy mit tegyek, de gondolkozni sem volt időm, mert már kezdtük is a bemelegítést. A teremben csak a tánctanár, Meggie, Stella, David, Cody, én és egy másik fiú volt (akit nem ismerek). Szétszórtan álltunk be, a tükörrel szemben. Közelebb léptem Meggie-hez.
-Hol vannak a többiek?-kérdeztem halkan.
-Milyen többiek? Csak ennyien leszünk.
-Összesen 3 táncospár lesz?
-Igen.
-De tánccsoportról volt szó, nem-?
-Egy rumba koreográfiához nem kell egy csomó ember.
-Az igaz...-miután meg volt a bemelegítés, neki is kezdtünk a tánc tanulásának. Eleinte még külön táncoltunk, majd párban is. A koreográfia felénél tartottunk, elég jól haladtunk.
-Szerintem tartsunk szünetet-mondta Miranda (a tánctanár)
-Fuu, ha én ezt tudom, el sem jövök...-mondtam miközben leültem a földre Meggie mellé.
-Hát igen, elég érdekes helyzet.
-Érdekes? Inkább cikis... A volt barátommal táncoljak egy lassú, egymásra 'tapadós' táncot? "Legnagyobb álmom"...
-De ugye, ez nem befolyásolja azt, amit iránta érzel?
-Nem, Cody már a múlté. Én most Harry-vel járok, és vele szeretném leélni az életemet. Ez csak egy tánc, semmi több. Ha még mindig őt szeretném, akkor nem jöttem volna össze Hazza-val.
-Értem.. Nem hallod? Csörög a telefonod.
-Ja ez az enyém? Egy pillanat-odamentem a táskámhoz, megkerestem a telefonomat, és felvettem.
-Szia Thalia, Vicent vagyok. Zavarok?
-Szia Vicent, nem zavarsz, mond nyugodtan.
-Na szóval 2 hét múlva lenne egy verseny szombaton. Indulnál rajta?
-Egy verseny? Hát ez király! Persze, hogy indulok! És melyik lóval?
-Diablo-val.
-Diablo-val? De az egy galopp ló. Nem Bladio-val kéne inkább?
-Igen, az egy galopp ló, és azért indulnál vele, mert egy galopp versenyről lenne szó.
-Egy galopp verseny? De abban még sosem versenyeztem.
-Tudom, de jó lenne, ha indulnál.
-És mi van Sara-val? Ő a zsoké, nem én.
-Sara leesett a lóról, és eltört a karja. A versenyig biztos, hogy nem fog meggyógyulni a karja, szóval rád gondoltam.
-Értem.... de akkor naponta kéne járnom, hogy ne csak utolsó legye, és hogy megmondjam az igazat, tartok kicsit Diablo-tól.
-Ha eltudnál minden nap jönni, az jó lenne. Diablo-val meg hamar összeszoknátok.
-Gyertek, folytassuk a próbát-szólt Miranda.
-Bocsi Vicent, most mennem kell, holnap bemegyek az istállóba, és megbeszéljük, szia.
-Oké, szia.
Letettem a telefont, és beálltam.
-Na, táncoljuk el még egyszer az első részt, és utána nekivágunk a második résznek.-mondta Miranda. Elindította a zenét, és elkezdtük táncolni. Az egész tánc alatt kellemetlenül éreztem magam, és abban a pillanatban betelt a pohár, amikor Cody belenézett a szemembe.
-Elnézést, nekem ez nem megy...-álltam meg.
-Miért? Pedig jól csinálod! Ne add fel ilyen hamar-biztatott Miranda.
-Nem a tánccal van baj. A táncpartnerem a volt barátom, és kellemetlenül érzem magam, ha ilyen közel kerülünk egymáshoz. Bocsi Cody, és bocsi mindenki-odamentem a táskához, felvettem a vállamra, és kimentem.

~Cody szemszöge:
Thalia felvette a táskáját, és kimentem a teremből. Mindenki értetlenül nézett egymásra.
-Utána megyek-kimentem Thalia után-Thalia, várj!-megállt, és visszafordult.-Ne haragudj, nem akartam. Bár nem csináltam semmit. Vagy mégis?
-Nem, nem tettél semmit, csak igazságtalannak érzem a dolgot Harry-vel szemben.
-Mi ebben az igazságtalan?
-Ő még azt sem tudja, hogy te voltál a barátom régen. Sajnálom, de én így nem tudom végig csinálni.
-Akkor mi lesz ezzel a tánc izével?
-Én így nem szeretném csinálni, ne haragudj...-ezzel elment. Inkább hagytam, hogy menjen, nem akartam nég tovább rontani a helyzeten, bár így sem tudtam rájönni, hogy mi rosszat tettem.

~Thalia szemszöge:
Tudtam, hogy elég szemét húzás volt ez a többiekkel szemben, hogy csak úgy ott hagytam őket, de ez van... Gondoltam hazamegyek, és elmondok mindent Harry-nek, hogy mi is volt Cody és köztem.
-Szia Thalia. Hát te?-köszönt  Liam, mikor beléptem az ajtón.
-Júj Liam a szívbajt hoztad rám. Öm.. ma csak ennyit próbáltunk. Hazza hol van?
-A nappaliban.
-Helló királylány!-köszönt nagy örömmel Harry, amikor meglátott.
-Szia Fürtöske-leültem mellé.
-Nem úgy volt, hogy 6-ig próbáltok?
-De úgy volt.
-Akkor hogyhogy itthon vagy? Persze örülök neki.
-Úgy döntöttem, hogy nem lépek fel.
-Miért?
-Hát... na kezdjük az elején. Gondolom tudod, hogy ki az a Cody.
-Igen, a szőke gyerek.
-Na vele kellett volna táncolnom.
-És ez miért baj?
-Az a baj, hogy ő volt a barátom.
-Mármint a pasid?
-Igen.
-Ahha.
-Úgy döntöttem, hogy nem akarok vele táncolni, igazságtalannak értem veled szemben.
-Miattam nem táncolsz?
-Hááát, úgy is mondhatjuk.
-De én nem mondtam, hogy ne táncolj.
-Tudom, de nem akartam, hogy rosszul vagy furán érezd majd magad, ha néznél minket a gálán. Rumbát táncolnánk, az egy lassú tutyi-mutyi tánc.
-Aranyos vagy királylány, hogy csak ezért nem táncolsz, de én megbízok benned, és nem fogom azt hinni, hogy bármi is van köztetek.
-Biztos?
-Teljesen biztos.
-Ennek nagyon örülök. Köszi Hazza-megöleltem.
-Akkor hogy is lesz ez a próba izé?
-Ha Miranda Visszavesz, és nem haragszik, akkor folytatom.
-Ok. Tényleg, Meggie elmondta, hogy mi volt tegnap este? Nem kérdeztem meg a többieket, nem tudom, hogy ők tudják-e.
-Rákérdeztem, és elmondta-elmeséltem neki, hogy nekem mit mondott Meggie, majd felmentem a szobába, és neki álltam a házinak.
-Kop-kop, zavarok?-lépett be az ajtón Meggie.
-Nem zavarsz, gyere nyugodtan. Már vége a próbának?
-Igen, hívták Miranda-t, és el kellett mennie.
-Értem. Nagyon haragszik rám?
-Bem haragudott egyáltalán, csak nem tudta, hogy mi van, de elmondtam neki. Remélem nem baj.
-Persze, ne baj. Azért majd bocsánatot kérek tőle.
-De ne csak tőle. Cody-tól is.
-Tőle is. Igazából nem tudom, hogy min kaptam fel így a vizet...
-Hát már mindegy. Te már a házit csinálod?
-Aha, mindjárt kész vagyok vele.
-Jó neked, én még nem kezdtem neki. Tényleg, kivel beszéltél a szünetben, ha nem titkos?
-Vicent hívott, hogy lenne egy galopp verseny, amire mennem kéne.
-Galopp verseny? És Sara?
-Leesett Diablo-ról, és eltört a karja.
-Úú az nem jó. És melyik lóval indulnál?
-Diablo-val... Én f*sok attól a lótól... Olyan galoppja van...
-Nekem mondod? Igaz két éve volt, de amikor rajta versenyeztem az első kanyarig bírtam kapaszkodni, utána már repültem is róla...
-Hát pont ezért félek... Sara is róla esett le. Holnap megyek az istállóba, és megbeszélem a dolgot Vicent-tel. Vagy egy másik lóval indulok, vagy hagyjuk az egészet.
-Megértelek. Na de megyek, Lou már azt fogja hinni, hogy elvitt a mumus. Szia.
-Szia-kiment a szobából, és Harry lépett be.
-Csak bejöttem a telefonomért, már itt sem vagyok.
-Maradhatsz nyugodtan, nem zavarsz. Tudnál segíteni Hazza?
-Attól függ, hogy miben.
-Ebben-nyújtottam oda neki a matek tankönyvem. elvette, belenézett, de sugárzott a fejéből az "értelem".
-Na, akkor először is, tisztázzunk valamit. milyen nyelven van ez?!
-Harry-kém ezt úgy hívják, hogy matek-nevettem.
-Lehet, hogy mateknak hívják, de én egy szót nem értek belőle. Nem vagyok egy bamba ember, de ebben nem tudok sajnos segíteni. Bocsi Nino.
-Semmi baj Fürtöském. Na mindegy, majd reggel megcsinálom.
-Nem jössz ki a kertbe? Tiszta jó idő van kint.
-Jó ötlet, mehetünk-bezártam a könyvem, és kimentünk a kertbe.
-Mit szólnál, ha sütnénk mályvacukrot?-kérdeztem.
-Jó ötlet.
-Na akkor megyek a cukorért, meg szólok a többieknek-bementem a konyhába, kivettem egy zacskó mályvacukrot, és szóltam a többiknek.
-Gyertek, kint mályvacukrot sütünk-egyből felpattantak a helyükről, és kirohantak a kertbe. Nekiálltunk tüzet csinálni. Bár 40 percünkbe tellett, de végül égett a tűz, és neki álltunk sütögetni.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :DD Nagyon várom a kövit :DD

    VálaszTörlés
  2. wáóó tökéletes! :D siess a kövivel, imádom!:D♥

    VálaszTörlés
  3. Úristen ez nagyon jó lett! :D Nagyon várom a következőt és siess vele !:D

    VálaszTörlés
  4. egyszerűen imádom :) Szeretem a blogodat!Nem!Nem szeretem!Inkább imádom!Kövit kaphatok?? :)♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés