2012. július 15., vasárnap

13.: Irány Liverpool!

Üdv olvasók! Holnap ismét elutazok, és nem leszek gépközelben, így a mai az utolsó rész. Legközelebb 21-e után jön következő. Addig is itt a 13-ik rész. :)


Jó ötletnek tűnt egy darabig, aztán rá kellett jönnöm, hogy mégsem az. Emeletes házunk van, és a szobám az első emelten van. Onnan mégsem ugorhatok ki. Gyorsan felhívtam a fiúkat, megkérdeztem, hogy hol vannak.
-Szia Harry, hol vagytok most?
-Még itt vagyunk a házatok előtt, gondolkodunk a"kiszabadításodon".
-Na, akkor van egy ötletem. Mi lenne, ha kimásznék az ablakon?
-Az jó ötlet. De hogy szedjünk le onnan?-kérdezte Harry.
-Hát épp ezért hívtalak titeket. Meggie veletek van?-azért kérdeztem, mert anya a fiúkkal együtt őt is kidobta a házból.
-Igen, itt van. Nincs valami hosszú kötélszerűséged?
-De, minden polcon van kettő...-mondtam kicsit gúnyosan.
-Azt kérdezi Niall, hogy tudsz-e fára mászni? Mert ha igen, akkor le tudsz jönni a fán keresztül.
-Na ez király ötlet. Csak anya figyelmét kell elterelni, mert elég feltűnő, hogy mászik le a lánya a fán. Megoldom, várjatok meg!
Letettük, és behívtam a szobámba Amanda-t.
-Tudom, hogy mostanában sok szívességet kérek tőled, de most vészhelyzet van!
-Mit tervezel Thalia?-kérdezte Amanda értetlenkedve.
-Mivel anya nem enged el a koncertre, ezért megszökök. Neked el kéne terelni a figyelmét, és hallgatni erről az ügyről.
Ekkor megszólalt a csengő. Gyorsan kinéztem az ablakon, nem a One Direction csengetett. Ezek szerint megjött az osztályfőnök...
-Na megjött Mrs. Vén Asszony, így anya el lesz vele. Akkor ha anya kérdezi, hogy mit csinálok, és menjek le, akkor mond azt, hogy rosszul voltam, és lefeküdtem aludni.
-De sokkal fogsz nekem jönni ezért! Menjél, tarom a szám, és falazok neked.
-Köszönöm Amanda, te vagy a legjobb tesó!-megöleltem, és kimásztam az ablakon a legvastagabb faágra, és kezdtem lefele mászni.
Mentem lefelé, mikor megszakadt a ruhám. Hát egyáltalán nem örültem neki, mert a kedvenc pólóm volt, de mindegy. Vissza mégsem mehettem. Az ablakhoz értem, és lelassítottam. Benéztem az ablakon, anya és az osztályfőnök beszélgettek, Amanda pedig a háta mögött mutatta, hogy siessek. Úgy is tettem, siettem, majd leugrottam a fáról, és gyorsan a kocsihoz futottam, nehogy kijöjjön anya. Egyértelműen két kocsival jöttek, én a Harry kocsijába ültem be.
-Na ki van itt?-kérdeztem vigyorogva.-Na menjünk gyorsan, nehogy lebukjunk!
El is indultunk, felhívtam Amanda-t, hogy még egyszer megköszönjem neki, amit tesz értem.
Négyen voltunk Harry kocsijába, Harry, Louis, Meggie, és én. A többiek Zayn új kocsijával jöttek.
-Mennyi az idő? Oda érünk?-izgultam az idő miatt.
-Nyugi van Thalia, oda érünk időben. Amúgy is van egy előzenekar is.
-És kik az előzenekar?-érdeklődött Meggie.
-The Wanted.
-Őket nem szeretem annyira...
-Még jó, akkor mi lenne a One Direction-al?-kérdezte Louis sértődötten. Persze csak viccelt.
Egy idő után mindenki csöndben ült. Nem szeretem annyira a csöndet, hát indítottam zenét. Mondani sem kell, hogy melyiket. Elindult a zene, Louis-nak egyből felcsillant a szeme.
-Jééé, ez tök jó szám, kik éneklik?-viccelődött.
-Gondoltam, hogy meg fogsz szólalni Louis, bíztam benned.-vigyorogtam hátra.
Elkezdtük énekelni, jól elvoltunk.
Mikor megérkeztünk Liverpool-ba, azon belül a koncert helyszínre, tátva maradt a szám. Annyi embert egy helyen még életemben nem láttam, mint akkor ott.
-Azta, ők mind miattatok jöttek ide?-ámuldoztam.
-Hát reméljük-mondta Harry mosolyogva.
Bementünk valahova, kiszálltunk a kocsiból, és bementünk az épületbe. Közben Zayn kocsija is begördült, így meg volt a csapat. Meg mi ketten Meggie-vel...
-Nekünk ki kéne menni a nézőtérre, hogy legyen helyünk, hogy lássunk mindent. Vagyis mindenkit.-mondta Meggie.
-Nem, ti nem mentek sehova. Maradjatok még nyugodtan. Mivel VIP jegyetek van, így nektek külön helyetek lesz, ahonnan mindent fogtok látni.-marasztalt Liam.
Ekkor ismét megszólalt a telefonom. Ismeretlen volt....
-Ezt nem hiszem el...
-Mit nem hiszel el?-kérdezte Harry.
-Valaki mostanában szórakozik velem, felhív rejtet számon, nem szól bele, aztán meg belevisít... Valami boldogtalan csinálja ezt...
-Ne foglalkozz vele, majd csak megunja.
Szét néztünk, hogy milyen is a színfalak mögött, nagyon király volt.
Hét óra volt, kezdődött a koncert. Az egyik biztonsági a helyünkre kísért, tényleg a legjobb helyet kaptuk, mindent láttunk.
Feljött a One Direction a színpadra, mindenki sikítozott. Persze mi is, mégis csak az 1D koncertjén vagyunk. A What Makes You Beautiful volt az első számuk, majd a Gotta be you, One Thing, és így tovább. Végig énekeltük, táncoltuk a számokat, fergeteges volt ez az egész. A More Than This volt a következő számuk a többi után. Harry "konferálta" fel.
-A következő számot egy nagyon kedves lánynak küldöm, nagyon jó vele lenni, és mindent megtudunk beszélni. Thalia, remélem ez a kedvenc számod!-oda nézett rám (tudták, hogy hol van a helyünk), és rám kacsintott. Olyan édesen mondta, legszívesebben felmentem volna a színpadra, és megcsókoltam volna, de hát mégis csak koncerten vagyunk. I'm broken, do you hear me? Kezdte el az éneklést Liam.
Minden jelenlévő ember énekelte, csak úgy, mint a többi számot.
A koncertnek lassan vége volt, elköszönt a One Direction a közönségtől, és mi ketten pedig az öltözők felé vettük az irányt.
Ott várt minket Harry, és Zayn. Már majdnem ott voltunk velük szemben, amikor egy nagydarab, részeg pasas elém állt, és elkezdett nekem beszélni...
-Hellóka, mi járatban erre felé?-eközben már nyújtotta a karját, hogy megfogja a derekam. Nos, egy kicsit meglepődtem, hogy hogy került az az ember oda...
-Héj, te mégis mi a francot csinálsz a csajommal?-jött oda Harry, arrébb lökve a nagydarab embert.
-Te nekem ne beszélj göndörke, én vagyok a jobb-mondta, bár annyira részeg volt, hogy alig bírt beszélni...
Harry behúzott neki egyet, a hapsi összeesett, és otthagytuk.
-Jól vagy Thalia, nem bántott?-fogta meg a vállam Harry.
-Nem, nincs semmi bajom, köszi, hogy megmentettél Super Harry-mosolyogtam, és megpusziltam.
-Ez király volt! Vagyis az a rész, amikor behúztál neki egyet!-mondta Meggie.-Na mi megyünk a többiekhez.
Elmentek Zayn-el, ahogy mondta Meggie.
-Mit is mondtál? Kit hagyjon békén?-kérdeztem felhúzott szemekkel, mosolyogva.
-Hát a csajom!-csókolt meg Harry.
Nagyon örültem, hogy így összejöttünk. Csatlakoztunk a többiekhez.
-Na, menjünk haza, vagy menjünk bulizni valahova?-kérdezte Niall.
-Buli!!!-mindenki egyértelműen válaszolt.
Beszálltunk a kocsiba, és hazamentünk. Útközben úgy döntöttünk, hogy otthon bulizunk.
Mikor hazaértünk kiszálltunk. Megint mi értünk oda elsőnek. Harry kinyitott a kaput, de észre vette, hogy nyitva maradt. Gondoltuk, hogy nyitva hagytuk. Nagyot néztünk, amikor a ház ajtaja is nyitva maradt, bementünk, minden fel volt forgatva.
-Ide betörtek!

4 megjegyzés:

  1. jajj, neee... hát mindig történik valami??:D
    most addig ezen fogok izgulni amíg vissza nem jössz:))
    jó nyaralást!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem uncsi az életük ;)
      Köszi, remélem, hogy jó lesz. :)

      Törlés
  2. ááá de jól lett! úr isten hogy fogom kibírni addig? de nagyon jó lett4!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik.
      Hát, kitartás ;) :D

      Törlés