2012. július 23., hétfő

17.: Boldog "Szülinapot" Fiúk!!

Sziasztok! Gondolom már tudjátok, hogy a One Direction ma ünnepli 2. évfordulóját. Ez a fejezet részben erre az alkalomra íródott. 
Happy "Birthday" Boys!! <3

Gyorsan felszaladtam a fürdőbe, rendbe raktam magam, és megkerestem a fiúkat.
-Boldog "szülinapot" fiúk!!-mentem oda hozzájuk.
-Óó,  szóval felébredtél?-kérdezte Louis vigyorogva.
-Igen, és amikor eszembe jutott, hogy ma ünnepelünk, egyből megkerestelek titeket. Igaz, hogy kb. 2 hete ismerjük egymást élőben, de olyan, mintha már 2 éve ismernénk egymást.
-Valaki nagyon fel van dobva ma-jegyezte meg mosolyogva Harry, és oda lépett hozzám.
-Hát igen, hiszem ma van 2 éve, hogy megalakult a One Direction.-nem is tudtam igazából én sem, hogy miért volt ennyire jó kedvem.-Büszke vagyok rátok fiúk!
-Ohh, köszönjük Thalia. Na, hogy tetszik a ház?
-Nagyon szupi.
Szét néztem és mindenütt szalagok, lufik voltak. A legjobban az a 'tábla' tetszett, amire nagy betűkkel volt felírva: Happy Birthday Boys!
-Kinek volt ez az ötlete amúgy?-kérdeztem.
-Meggie csinálta egyedül. Amikor felkeltünk már ilyen volt.-válaszolt Harry.
-De király ötlet volt Meggie. Nagyon jól néz ki.
-Már készültem erre. Vagyis tegnap, amikor hazamentem megkérdezni, hogy ide költözhetek-e, akkor beugrottam egy boltba, megvettem ezeket, és a bőröndben hoztam. Amúgy mit terveztetek mára?
Erre nem tudta senki sem a választ, nem volt ötletünk.
-Tényleg Thalia, nem úgy volt, hogy ma mész lovagolni?-kérdezte Liam.
-De igen, de most kihagyom, hogy tudjunk ünnepelni.
-Menjünk el mindannyian lovagolni!-adta az ötletet Louis.
-De Thalia-n és Meggie-n kívül senki más nem tud lovagolni Louis.-mondta Zayn. Hát igaza is volt.
-Nem baj, majd megoldjuk!-mondtam.-Na, akkor megyünk?
-Na jó, mehetünk-egyezett bele Zayn.
-Nem, még nem mehetünk! A torta még hátra van!-állított meg minket Meggie.
Kihozott egy nagy tortát, amire szintén rá volt írva, hogy boldog szülinapot, és a fiúk képe is rá volt téve. Jól nézett ki. Mindenki nagyon örült neki, de nem kell mondanom, hogy ki örült meg a legjobban a tortának. Mindenki evett belőle egy szeletet (Niall kettőt), én felmentem felvenni a lovaglónadrágomat, összeszedtem a lovas cuccokat, és lementem a kocsikhoz. Már mindenki ott volt, csak engem vártak.
-Jó ez a nadrág. Fel nem tudnám venni.-mondta Niall.
-Drága Niall:
1) ez egy lovaglónadrág
2) ez egy NŐI fajta, de van FÉRFI is, és ezt amúgy sem vennéd fel, mert ez az enyém.-tájékoztattam.
-Ohhh, már ééértem. Na menjünk.-szállt be a kocsiba.
Elindultunk. Gondoltam azért rákérdezek Harry-re, tudja-e, hogy én hol lovagolok.
-Amúgy Hazza, te tudod, hogy én hol lovagolok? Mert nagyon nem erre kell menni-vigyorogtam.
-Nem tudom,hogy hol lovagolsz, csak elindultam egy irányba. Vagyis elindultam One Direction. Érted, érted?-kacsingatott. Elkezdtünk nevetni Harry faviccén, és utána megmondtam, hogy merre kell menni, mert teljesen más irányba mentünk.
-Itt is vagyunk.-mondtam a többieknek, miután megérkeztünk, és kiszálltunk a kocsikból.
-Úú, de büdös van itt-fintorgott Louis.
-Te mondtad, hogy jöjjünk lovagolni, és amúgy sem büdös, hanem lóillat van!-raktam helyre Louis-t.-Gyertek, megkeresem az edzőmet, és megbeszélem vele a dolgokat.
Bementem az istállóba, egyből megtaláltam. Megkérdeztem, hogy kilovagolhatok-e a fiúkkal.
-Na megjöttem. Megkérdeztem, és elenged minket. Gyertek velem, megmutatom, hogy ki melyik lovon fog ülni.
Bevezettem őket az istállóba, Louis megint megjegyezte, hogy (szerinte) milyen büdös van ott.
-Tessék, itt vannak a lovak:
Harry, tiéd Rogue, az a deres ott szélen.
-Melyik itt a deres?-kérdezte. Oda vezettem, és megmutattam.
-Louis, tiéd lesz Báró, Rogue mellett van, a zöld kötőfékes.
Niall, tiéd Moonlight, Báró mellett.
Liam, te kapod Illusion-t, Moonlight mellett van.
Zayn, te Namor-on fogsz lovagolni.
Meggie, te gondolom Dilaberta-ra ülsz.
-Aha, megyek, hozom a nyerget.
-És te melyiken fogsz lovagolni Thalia?-érdeklődött Niall.
-Én a sajátomon, Bladio-n fogok. Na, most hogy mindenki megbarátkozott a lovával, gyertek velem a nyergesbe, hozzuk el a dolgokat.
Elmentünk, magunkkal vittük a felszerelést, a fiúk alig bírták, szerintük nehéz volt.
-Állj már meg Rogue! Mit csinálsz?-szegény Harry-nek meggyűlt a baja Rogue-val, alig akart megállni, és nem fogadott szót.
-Segítek Harry. Te fogd meg a kantárszárat, én meg felnyergelem.
-Ohh,köszi Thalia.
Nagy nehezen felnyergeltük, és láttam, hogy ma Rogue-nak napja van így sehogy sem fog engedelmeskedni, ezért Harry-vel lovat cseréltünk.
Adtam mindenkinek egy kobakot, senki sem tetszett, hogy fel kell venni, de muszáj volt.
-Mindenki kész?
-Igen is kapitány!-válaszolt Liam.
-Oké, akkor üljünk fel a lovakra.
Meglepődtem, mert mindenki fel tudott ülni, nem kellett senkinek sem segíteni. Megmutattam, hogy hogyan kell irányítani a lovat, és lépésben sorban elhagytuk az istállót.
-Merre megyünk Thalia?-ügetett oda hozzám Meggie.
-Hát jó kérdés. Szerintem menjünk el a tóhoz. Az úgy is messze van, addig elsétálunk, ott megpihenünk, és visszajövünk.
-Ez jó ötlet. Amúgy nézem a fiúkat, egész jól csinálják.
-Igen, én is meglepődtem. Talán kedvet kapnak a lovagláshoz, és majd ők is fogják csinálni.-mosolyogtam.
Mentünk tovább, ekkor egy pukkanást hallottam, valaki leesett a lóról!

4 megjegyzés:

  1. Háháá remélem az a valaki nem nagyon ütötte meg magát. XDD :D Siess a kövi résszel, imádom olvasni!! *-* ;)) :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A következő részben kiderül, hogy ki esett le, meg az is, hogy mennyire ütötte meg magát :D
      Már csak egyet kell aludni, és jön a következő :D

      Törlés
  2. háhá, tudtam, hogy valaki leesik:DDD amúgy örülök hogy a lovakat és a 1D-t összehoztad, ők a két kedvenceim;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát na, nem lehetett kihagyni :D
      Nekem is a lovak, és a One Direction a kedvenceim, azért írtam így :D :)

      Törlés