2012. július 29., vasárnap

24.: Gyerekrablók fogságában

Üdv! Tegnap gondolkoztam azon, hogy talán a történet túl egyoldalú, hogy mindig csak Thalia szemszögéből írom, ezért mostantól más szemszögéből is olvashatjátok majd a sztorit. Remélem így jobban fog tetszeni ;)

~Thalia szemszöge:

-Ezt nem hiszem el...
-Hát helló Thalia, úgy látszik, megint találkozunk. Megígértem, hogy akárhova mész, megtalállak.-a gyerekrablóval újra szemtől szembe találtam magam...
-Hagyja már békén! Ő mit ártott magának?-állt fel Harry.
-Héj fürtöske, üljél csak vissza! Téged senki sem kérdezett.
-Gyere Harry, fussunk el-súgtam a fülébe. Hiába mondtam halkan, a pedofil meghallotta, és ekkor valaki megfogta a kezem, a hátamhoz szorította, ahogy a Harry-ét is. Felállítottak a padról, és elvittek egy fekete kocsihoz, ekkor tudtam: a történet újrajátszódik...
-Ne aggódj Thalia, meg fogunk menteni!-hallottam Harry szavait.
-Engedjenek már el! Hova visznek?!-próbáltam kiszabadulni, de nem ment...

~Harry szemszöge:


Szörnyű volt látni, hogy a szemem előtt elrabolják Thalia-t, de semmit nem tudtam tenni, mert lefogtak, és mozdulni sem tudtam... Hátra rúgtam a lábammal, így az ember, aki lefogott összeesett, ezért el tudtam futni, de sajnos ekkor már a kocsi elment... Egyből haza futottam.
-Thalia-t elrabolták!-rontottam be az ajtón.
-Micsoda???!!-jött oda mindenki riadtan.
-Elrabolták! Ki mentünk a parkba...-elmondtam nekik hadarva a dolgokat, ugyanis a leghamarabb intézkednünk kellett.
-De mit csináljunk? Azt se tudtuk, hogy hova vitték! Talán hívjuk a rendőrséget?-kérdezte Meggie szinte sokkos állapotban.
-Én egy darabig láttam, hogy merre mentek, nézzük meg. Egyelőre ne avassuk be a rendőröket.
Amilyen gyorsan csak tudtunk beszálltunk a kocsikba, és elindultunk, amerre a fekete autót láttam elhajtani.
-Ott az autó!-mutattam a pirosnál álló fekete kocsira. Amikor a lámpa zöldre váltott, utána mentünk. Nem akartunk nagyon közel menni hozzá, nehogy észrevegyenek. Épp olyan távolságra voltunk, hogy lássuk merre megy.
-Szegény Thalia, nem hiszem el, hogy ez történik vele...-Meggie-nek már a szeméből folyt a könny.
-Nyugodj meg Meggie, meg fogjuk menteni, és minden rendben lesz!-ölelte át Louis, hogy megnyugodjon.
-Megálltak. Itt szálljunk ki, és menjünk tovább gyalog.-kiszálltunk, és elmentünk ahhoz a romos házhoz, ahol megállt a kocsi. Láttam, ahogy Thalia kiugrik a kocsiból, majd elfogják, és beviszik. Legszívesebben azonnal odarohantam volna, és segítettem volna neki, de körülbelül 20-an voltak ott.
-Nem megyünk oda?-kérdezte Liam.
-Nem, egyből nem 'támadhatunk' rájuk.-megbeszéltük, hogy mit fogunk csinálni.


~Thalia szemszöge:


Sokáig mentünk, és én végig csak azon voltam, hogy kiszabadítsam magam, de nem ment. Egyfolytában Harry járt a fejemben. Vajon mit csináltak vele? Ki tudott szabadulni? Meg fog menteni?
Egyszer arra lettem figyelmes, hogy megálltunk. Megérkeztünk... Kinyitották az ajtót, hogy 'kiszedjenek', de felálltam, és sikerült kiugranom a kocsiból, és elkezdtem futni. Persze azt emberek meg utánam... Elfogtak, és bevittek egy romos épületbe...
Az épületbe érve láttam, hogy nem én vagyok az egyetlen, akit elfogtak. Még két ember volt ott rajtam kívül. Ahogy vittek, megláttam, hogy kik azok.
-Titeket is elfogtak?!

4 megjegyzés:

  1. A szívinfarktus kerülget ezt nem hiszem el wáááh o.O Kövi részt hozzad nagyon hamar!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nehogy bajod legyen xd
      Majd meglátom, hogy ma teszek-e fel új részt :)

      Törlés
  2. Lécci, tedd fel még ma! Olyan izgi, hogy nem biztos, hogy ki tudom várni a holnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, megpróbálom úgy csinálni, hogy ma felkerüljön :)

      Törlés